miercuri, 17 noiembrie 2010

Life starts now!

Dc m-am decis sa fac un blog? Pt ca imi place sa-mi etalez gandurile.Timpul trece si eu ma schimb si vreau sa vad aceasta ''evolutie'' ( Sper!). M-am inscris in ITC si e genial! Activitati la greu <3, funny si interesante. Nu mi se pare greu deloc si e pt o cauza nobila! Sunt cam shy eu dar ii dau de cap cumva :3.

Muzica? Well, music is my life! Ascult oricand si oriunde! Rock baby, rock my soul, my heart and my essence!
S-ar putea spune ca eu cred in muzica... "Some people believe in God, I believe in music. Some people pray, I turn up the radio.".

Scoala? Well... profesori dementi, teme ridicole, colegi dubiosi si viata sociala 0. S-ar putea spune ca sunt cam geeky cu calculatoru meu <3 dar eh... fiecare cu pasiunea lui :).

Sentimente? NESCHIMBATE! vesnic plac fetele, rar gasesc pe cineva care sa mi se potriveasca ( Sau sa ma potrivesc cuiva) Dar eh... where's dark there's always light, where's hate there's always love :3. Sa vedem ce iese.

Mi-am schimbat umpic stilul de rocker, incerc chestii noi si unii cred ca imi vine bine in timp ce altii ..well... altii.
M-am saturat sa fiu calcat in picioare si vreau de acu' sa incerc sa-mi spun parerea.
Nu imi mai place sa fiu mereu timid! Cu pieptu inainte ce pixu meu! Sunt ditamai dihania.. nu?


Love you all :) Sweet dreams! (Too sweet? THAT'S ME!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu