joi, 18 noiembrie 2010

My style :3

Hmm, sarbatorile se apropie si eu sunt cu 0 bani in buzunar:| Nu am idei pt cadouri dar am ajutoare! (Thx god!)
Toti vrem ceva de la Mos Craciun, dar eu? Eu ce vreau :O ?
UN PIAN! ( I wish...) Da... mi-ar placea unu dar nu cred o sa-l vad prea curand XD. Intre timp o pianina electronica e buna.
Haine ar fi ok too. Vreau sa-mi creez cat mai multe combinatii. Mi s-a mai luat si mie doar de negru. Sper ca imi va sta bine. Desi nu ma prea intereseaza ce cred altii eu vreau sa arat cat de cat decent

JOCURI! ofc <3 i'm a geek after all ! Vreau chestii pt PC nu neaparat games !

Fiecare vrea ceva... voi ce vreti :)?

Love you all! Sweet dreams <3

Un comentariu:

  1. I don't want a lot for Christmas, there is just one thing I need...

    Santa won't you bring me the one I really need, won't you please bring my baby to me!!! :(

    RăspundețiȘtergere